جمعه ۲ تیر ۱۳۸۵ - ۱۰:۵۲
۰ نفر

محمدرضا منصوریان: برپایی اردوهای ورزشی در هر رشته ای که باشد معمولا نیازمند امکانات و وسایلی ویژه است که به هر شکل ممکن باید تهیه شود.

پس اگر قرار است اردویی در وزنه برداری برپا شود حتما باید تخته، میله و هالتر هم وجود داشته باشد تا افراد حاضر در اردو بتوانند برنامه های تمرینی خود را به درستی انجام دهند.

از دیروز اردوی ملی پوشان وزنه برداری در هوای آزاد و شرجی بابلسر و زیر آلاچیق (پیش از این قرار بود این اردو در شهرستان نور باشد) طبق شرایط و ضوابطی که یوردان گئورگی ایوانف سرمربی بلغاری تیم ملی وزنه برداری ایران آنها را مد نظر قرار داده است آغاز شد.

نکته مهمی که در همان اولین روز اردو به چشم آمد رسیدن وسایل تمرین وزنه برداران و خود ملی پوشان بطور همزمان به بابلسر بود. در این هنگام به دستور ایوانف تخلیه وسایل حمل شده از تهران به این شهر (تخته، میله و هالتر) از درون کامیون توسط خود ملی پوشان حتی حسین رضازاده انجام شد.

جالب اینکه زمانی که علت این امر از یکی از مسئولان تیم ملی پرسیده شده وی جواب داد: تخلیه اثاثیه یکی از مراحل تمرینی اعلام شده از سوی ایوانف است.نمی دانم زمانی که این خبر را شنیدم چرا به یکباره به یاد لگدزدن یکی از ملی پوشان فوتبال کشورمان به ساک ورزشی پزشک همراه تیم ملی در بازی با پرتغال افتادم که متاسفانه نگرانی های فراوانی به بار آورد. خیلی دلم می خواهد از وجه اشتراک این دو حرکت (مثبت یا منفی) و اینکه آیا چنین حرکت هایی لزوما می تواند اصل مشکل مدیریتی ورزش ما باشد یا نه سخنی گفته باشم، اما این را می دانم که کمتر دیده شده است نگاهمان به مجموع اتفاقاتی از این دست که در ورزش کشورمان رخ می دهد عمیق و تحلیلگرانه باشد.

کد خبر 638

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز